22.9.2017

Laitteistovika Mäntänvuoren Terveyden puhelinpalvelussa korjattu

Mäntänvuoren Terveyden ajanvaraus ja -puhelinpalvelu uudistettiin 31.8.2017.

Uuden järjestelmän toimittaja on Pohjois-Hämeen Puhelin Oy. Muutoksen jälkeen tullut laitteistovika aiheutti häiriöitä puheluliikenteeseen ja ajanvaraustoimintoon. Vika paikannettiin maanantaina 11.9. Korjaustoimenpiteet aloitettiin keskiviikkona 13.9. ja aina tehtiin tiistaihin 18.9. asti.

PHPOY seuraa järjestelmän toimintaa ja liikennettä jatkuvasti. Nyt ongelmat on ratkaistu ja puhelinjärjestelmä toimii normaalisti.

"Pahoittelemme Mäntänvuoren Terveyden asiakkaille laiteviasta johtunutta haittaa” sanoo PHPOY:n myyntijohtaja Jari Liski.